Me Me Me Me

I'm not a photographer, just like to simply shoot whatever I feel it's meaningful for me...
I'm not a make up artist, just like to doll up myself and plays with the colors...
I'm not a dancer, just like to work up and sweating in the studio...
I'm not a model, just like to have fun and freeze the memories...
I'm just a ordinary girl who has a big big dream
I wanna travelling all around the world and learning all other cultural and living...
I wanna experience different post of vacancy and doing what other's doing so that I'll be more appreciate in whatever convenience that others had bring to me...
I just wanna be myself and spending my every second in a positive way...
I'm me...

Monday 21 March 2011

21/03/2011 我的交友观

我讨厌(其实应该说懒惰去维持吧?)那种婆婆妈妈的朋友联系,我不会主动和朋友联系,也许我没办法记得大家的生日,没办法记得今天约了谁看戏,明天约了谁喝茶,不懂我的都说我爱利用人,爱放飞机~不想隐瞒,突如其来的找朋友才是我的性格。

我可以很姐妹也可以很麻吉,我可以很善良也可以很神秘(阴暗,有点难听==”)其实我更像一面镜子,和谁在一起就会是谁的倒影。

我不会婉转的说好听的话去收买人心,那样太做作了,做人就是要爽快麻!我比较喜欢当个巫婆骑着扫把拿着针到处刺破那美丽却虚幻的泡泡,我宁愿明知道说了真心话后会被讨厌,也不要为了讨人喜欢而说谎!(姐中我毒舌最多次了,她应该很了解我吧)甚至,我会离开那些被发现了缺点给了机会也没法更正的朋友。讨厌的,我没办法为了留住朋友而欺骗自己说没关系。也许是我太固执吧,我无法打破自己的原则!

有怪莫怪咯,朋友们~我很重视大家但我讨厌按牌理出牌!没办法,我就是这么情绪化,慢热而被动的...


No comments:

Post a Comment